نقش تبلیغات بر روی افرادی که در زمینه هدایا

گاهی اوقات در یک جلسه کاری یا یک جلسه یکی از نقش های فرعی در گوشه ای کنده می شود تا ناگهان در وسط صحنه در کانون توجه قرار گیرد. همین امر می تواند در مورد یک هدیه تبلیغاتی با آرم اتفاق بیفتد: در یک کمپین بازاریابی کاملاً فکر شده ، بر اساس یک هدیه تبلیغاتی هوشمند با آرم ، هدیه به جای اینکه اضافه باشد ، بازیگر اصلی می شود. در این مقاله ، نگاهی به برخی از ایده های هدیه می اندازیم که در آن یک هدیه تبلیغاتی ، که در اصل به عنوان یک م آفتابگیر تبلیغاتی لفه حمایتی در نظر گرفته می شد ، به هسته اصلی یا اصلی ترین عنصر یک کمپین بازاریابی تبدیل شد. با آرم و سایر فعالیت های بازاریابی خود از هدایای تبلیغاتی خود الهام بگیرید!

یک آژانس تبلیغاتی ، Grey London ، هدیه بسیار متفاوتی را برای کریسمس 2014 ایجاد کرد. آنها برای مشتریان و شرکای خود تزئینات کریسمس را که می توانند روی ریش آویزان شوند ، ارسال کردند. این ایده از ریش های هیپستر ، در آن زمان گسترده و محبوب ، و از سنت سبیل "Movember" ماه ، اختصاص داده شده به سلامت مردان است. این هدیه تجاری چنان شور و هیجان ایجاد کرد که مردم شروع به جستجوی این مکان ها کردند که این تزئینات بی نظیر کریسمس را از کجا بخرند.


به زودی معامله ای با یک خیریه استرالیایی منعقد شد تا درآمد حاصل از فروش این لوازم جانبی ریش را به تحقیقات سرطان بیضه منتقل کند. این ایده دیوانه چنان محبوب بود که با بودجه ارتباطی صفر ، این هدیه 23 پوندی به کانال های خبری مهمی مانند ABC News ، صبح بخیر آمریکا ، Buzzfeed ، Fast Company ، The NY Times ، CNBC ، GQ ، The Huf fi ngton Post ، MailOnline ، Mashable و دیگران. دسته اصلی به سرعت فروخته شد ، اما این کالای تبلیغاتی ، ابتدا فقط به عنوان یک گزینه طنز اضافی در نظر گرفته شد ، سپس به هسته اصلی یک کمپین اجتماعی برای افزایش آگاهی از خطرات سرطان بیضه تبدیل شد. به لطف این هدیه احساسی با آرم ، میلیون ها جفت چشم در سراسر جهان به دست آمد.


کیسه خرید سفارشی گاهی اوقات حتی یک کیسه خالی می تواند خودنمایی کند

یک روش محبوب برای افزایش دید تجاری شما استفاده از کیف های قابل استفاده مجدد با مارک است. این یک رویکرد سازگار با محیط زیست است و فرصتی را برای نمایش پیام شما به روش طولانی مدت و مقرون به صرفه فراهم می کند ، حتی برای کسانی که خود از کیف استفاده نمی کنند قابل مشاهده است.

به عنوان مثال  می خواست تعداد اعضای پرداختی را افزایش دهد. برای این منظور ، یک استراتژی انتخاب شد که در آن همه افرادی که بسته پرداختی را در مدت زمانی خاص سفارش داده اند ، از پورتال هدیه رایگان دریافت می کنند. تصمیم بر این شد که از اعضای موجود برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب استفاده شود - یک پرسشنامه برای آنها ارسال شد تا بفهمد کدام هدیه انگیزه آنها را برای تغییر بسته پولی به وجود می آورد. با کمال تعجب ، هدیه انگیزشی یک کیف خرید ساده و قابل استفاده مجدد از مواد بازیافتی به دست آمد.


حدود 70٪ مشترکان جدید بسته های پولی ، عضویت دو ساله و 18٪ عضویت یک ساله را سفارش داده اند. همچنین ، از آنجا که کیسه خرید بادوام ، رنگ نارنجی قابل توجهی داشت ، همان جلیقه ایمنی کارگران جاده بود و آرم Allrecipes.com را بر روی خود داشت ، یک مزیت دیگر این بود که شرکت کنندگان در این کمپین به طور خودکار به کانال تبلیغاتی پورتال تبدیل می شدند. در همان زمان ، هر صاحب کیف با ترجیح یک محصول قابل استفاده مجدد و همچنین زیست تخریب پذیر به کیسه های پلاستیکی آسیب رسان به محیط زیست ، می توانست آگاهی محیطی خود را به صورت عمومی نشان دهد.


 کنسول نینتندو - کلید زنجیره ای چگونه کنسول مسخره به کالری تبدیل شد

برای پشتیبانی از راه اندازی کنسول بازی جدید Wii ، نینتندو یک قفل کلید چراغ قوه LED را راه اندازی کرد که شبیه کنترل از راه دور کنسول است. در اصل به عنوان هدیه رایگان به کلیه مشترکین جدید مجله Power Nintendo تبلیغ شد. این هدیه تبلیغاتی رایگان علاوه بر ایجاد موج اشتراکی در مجلات ، به کالایی محبوب تبدیل شد که مردم می خواستند آن را جداگانه خریداری کنند. تا به امروز ، نینتندو بیش از 130،000 جاکلیدی به شکل کنسول به علاقه مندان به بازی فروخته است.


عینک آفتابی عینک آفتابی برای توییت ها

یک شرکت راه اندازی تجزیه و تحلیل وب Spinnakr از تبلیغات تبلیغاتی خود برای تحریک تعامل رسانه های اجتماعی با طرفداران خود و افزایش آگاهی از برند استفاده کرد. به جای اینکه فقط هدایا را دریافت کنند ، طرفداران مجبور شدند در صفحه توییتر Spinnakr توییت کنند و از آنها درخواست عینک آفتابی رایگان کنند. سپس Spinnakr با ارسال توییت از وی خواست که آدرس پستی خود را در یک پیام خصوصی برای تحویل عینک آفتابی ارسال کند. این یک موقعیت برد-برد بود ، زیرا برای ارسال یک پیام خصوصی ، شخص باید در توییتر دنبال کننده مارک تجاری شود ، بنابراین به نوعی سفیر برند برای دوستان و آشنایان خود می شود.

علاوه بر این ، اسپیناکر خواست که با دریافت عینک آفتابی ، مردم عکسی از عینک آفتابی خود ارسال کنند. بسیاری از این عکسها به تالار مشاهیر وب سایت شرکت رسیده اند. به لطف این کمپین ، Spinnakr همچنین در توییت های بسیاری از افراد مشهور (به عنوان مثال ، از دو شهردار سابق واشنگتن) مورد اشاره قرار گرفت و باعث افزایش چشمگیر طرفداران و شهرت این شرکت شد.

[ بازدید : 29 ]

[ شنبه 23 اسفند 1399 ] 14:56 ] [ ehcco ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]