تاثیر هدایا بر روی جشن ها و مهمانی ها در ایام کرونایی

در قسمت گل چیزها ، باید بخاطر داشته باشیم که به مردم هدایایی می فرستیم که بهترین لحظات را جشن می گیرند و بدترین لحظات زندگی آنها را عزادار می کنند. شما برای به دنیا آوردن فرزندتان گل می فرستید ، اما همچنین آنها را برای از دست دادن یک عزیز می فرستید. زمینه سازی هر کاری که انجام می دهیم و احساسات مصرف کنندگان کلیدی است. اگر فقط به این تجارت به عنوان تجارت الکترونیکی قدیمی و قدیمی فکر می کنید ، واقعاً فقط نیمی از ماموریت را می فهمید. این درک انتظارات شما را از بین می برد. یکی از اولین کارهایی که هنگام شروع کار انجام دادم کار در برخی از شیفت ها در بخش خدمات مشتری بود. این به من اجازه داد این طبیعت احساسی را از نزدیک ببینم. اگر کفش های خود را به موقع از هدایای تبلیغاتی تحویل نمی گیرید ، این یک چیز است ، اما اگر یک گل آرایی را برای تولد دیر وقت تحویل دهید ، چیز دیگری است. تلفنی بودن با مشتریان و صرف این همه وقت با گل فروشی ها واقعاً به من کمک کرد تا این نکته را به خانه خود برسانم.


ناکس: مدرن شدن یک مارک قدیمی می تواند به سختی دشوار باشد. چگونه واقعاً به این نتیجه رسیده اید که مردم از تغییری که می خواهید برای تجارت ایجاد کنید استقبال کنند؟


کول: شفافیت بی رحمانه جایی است که من آن پاسخ را شروع می کنم. در چند روز اول ، وارد شدم و گفتم: "هی ، ببین. من می خواهم همه احساس راحتی کنند و هر چیزی را به من بگویند" ، اما گفتن این روش آسان تر از انجام است. کاری که شما واقعاً باید انجام دهید این است که شروع به تلافی جویی کنید ، خوب و بد و زشت را با هم بررسی کنید ، یا کارهای ساده ای مانند بررسی ماهانه سنجه با کل شرکت. در اوایل ، من یک ایمیل ارسال کردم و گفتم: "اگر ایده ای دارید ، می خواهم آنها را بشنوم. من می خواهم از شما یاد بگیرم. "یک آقایی در تیم فنی ما یادداشتی را با هشت گلوله به من شلیک کرد. همه آنها واقعاً متفکر بودند و من به همه آنها پاسخ دادم. پاسخ او به من این بود که" این اولین بار است که هفت سال است که من یک پاسخ ایمیل از مجموعه C دریافت کرده ام. " این زمانی بود که فهمیدم باید داستان را تغییر دهم. ما مجبور شدیم شرکت خود را درگیر کنیم و همه را به اشتراک بگذاریم و فرهنگ ما در طول یک سال پیشرفت طولانی کرده است زیرا ما در کل سازمان از آن سطح شفافیت برخورداریم. وقتی این کار را می کنید ، مردم شروع به تلافی می کنند ، و شما شروع به شنیدن آنچه واقعاً می گذرد می کنید.


مارک FTD 110 سال است که فعالیت می کند. چیزهای زیادی در بازار هدایای آنلاین تغییر کرده است و مطمئناً FTD برای مدت طولانی در لبه های برش نبود. ما فرصتی داریم که میراث خود را جشن بگیریم و از 110 سال پیش برای استفاده خود استفاده کنیم. اما هر کاری که ما از اینجا به بعد انجام می دهیم باید در یک ذهنیت ابتکاری ، سریع و تقریباً خطرناک باشد. مارکی مانند FTD اگر به درستی انجام شود دارای مزیت است. این لنگر در اطراف مچ پا نیست. اگر می توانید روایت را متناسب با روز مدرن تغییر دهید ، یک شروع اساسی دارید.


ناکس: شما چگونه گلفروشی های شریک FTD را درگیر می کنید؟


کول: تام مولر ، تیم گل فروشی ما ، چیزی به من گفت که چالش را تبلور داد. او به من گفت که اساساً هر گلفروشی در ایالات متحده در مقطعی از زمان با FTD کار کرده است زیرا این مدت طولانی است که وجود دارد. این بدان معنی است که همه در صنعت ما یک داستان FTD دارند ، خوب ، بد یا غیر از این. آن وقت بود که ساک دستی برزنتی فهمیدم باید تا آنجا که ممکن است آنجا بروم و بشنوم. شما باید مردم را به این اطمینان وادار کنید که می خواهید بهترین FTD را بپذیرید ، اما همچنین باید مطمئن شوید که به نوعی کارهای خلاف گذشته را خنثی می کنید.


یکی از آن خطاهایی که برای من ظاهر شد این بود که جامعه گل فروشی ها اساساً توسط ما و دیگر بازیکنان بزرگ کالایی می شد. به همین دلیل ، اکنون ما این را فرصتی برای سرمایه گذاری مجدد در مشاغل کوچک در اطراف ایالات متحده می دانیم و برخلاف سفارش گیرندگان ، با گل فروشان خود مانند شریکی که در واقع هستند رفتار می کنیم. این واقعاً با فضیلت است زیرا اگر یک تجربه عالی در یک گل فروشی ایجاد کنید ، آنها تجربه بسیار خوبی را به مشتری شما ارائه می دهند و مشتری نیز به FTD بازخواهد گشت. اینجا گوشه برش وجود ندارد. من از FTD بودن این گل فروشی ها که می خواهند با آن کار کنند بسیار هیجان زده می شوم. از همه مهمتر ، من واقعاً معتقدم که می توانیم مشاغل کوچک را که با آنها کار می کنیم دوباره نیرو دهیم و برای گسترش آنها همه تلاش خود را انجام دهیم زیرا آنها کلید تمایز ما هستند. FTD تلاش می کند شرکتی باشد که تجارت کوچک را در این صنعت پیش می برد. فراموش کردن اینکه مشاغل کوچک در ساخت جامعه چقدر مهم هستند بسیار آسان است ، اما COVID-19 به همه ما یادآوری کرده است که همه ما جامعه خود هستیم. همه ما می خواهیم در جوامع محلی خود سرمایه گذاری کنیم و FTD می تواند این کار را بهتر از هر کس در صنعت پیش ببرد. و ما تازه شروع می کنیم!

اگر در مورد بازاریابی در مقابل تبلیغات سردرگم هستید ، تنها نیستید. در حالی که هر دو سیستم عامل برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مخاطبان هدف می رسند ، اما بسیار متفاوت هستند. اگر تفاوت این دو را بدانید و تحقیقات بازار خود را انجام دهید ، قادر خواهید بود تجارت خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.



بیایید ابتدا نگاهی به تعاریف اساسی هر یک بیندازیم و سپس به تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات با یکدیگر بپردازیم زیرا تفاوت قابل توجه است.



تبلیغات فقط یک برش از پای بازاریابی است

هر آگهی (فرقی نمی کند از چه قالبی برخوردار باشد) یک اعلامیه پولی ، عمومی (به معنای غیر شخصی) است که پیامی اقناعی است که توسط حامی مالی قابل شناسایی یک شرکت ، سازمان یا شخص به مشتری های موجود (یا بالقوه) یا غیر پایگاه عضو سود.


تبلیغات تنها یکی از م componentلفه های کل فرآیند بازاریابی است. تبلیغات بخشی از بازاریابی است که شامل انتقال مستقیم حرف در مورد تجارت ، محصول یا خدمات شما به کسانی است که می خواهید بیشتر به آنها دسترسی پیدا کنید. تقریباً در همه تبلیغات نام حامی مالی (و اغلب آرم قابل تشخیص) وجود دارد.


تبلیغات شامل قرار دادن آگهی در رسانه هایی مانند روزنامه ها ، مجلات ، نامه های مستقیم ، بیلبوردها ، تلویزیون ، رادیو و آنلاین است. به طور فزاینده ای ، با کوچک شدن دنیای تبلیغات چاپی ، مردم در حال یافتن روش های خلاقانه تری برای تبلیغات هستند ، مانند نشان دادن علائم بالای تاکسی ها. تبلیغات ، زیرا شامل بسیاری از لایه ها است - از جمله هنر و طراحی ، تبلیغات و تعداد دفعات - گرانترین قسمت در تمام برنامه های بازاریابی است. روابط عمومی (به دلیل اینکه بسیار کار بر است) دومین م expensiveلفه گران قیمت در بازاریابی است و تحقیقات بازار سومین م componentلفه گران قیمت است.


بازاریابی قطعات متحرک زیادی دارد

بازاریابی ، برنامه ریزی ، اجرا و کنترل سیستماتیک ترکیبی از فعالیت ها است که برای گردهم آوردن خریداران و فروشندگان برای تبادل یا انتقال محصولات یا خدمات با سود متقابل در نظر گرفته شده است. برای اهداف ما ، بیایید از اصطلاحات خریداران و فروشندگان به راحتی استفاده کنیم. حتی اگر یک سازمان غیرانتفاعی زیست محیطی را اداره می کنید ، بازهم مجبورید مردم را با این ایده که باد منبع خوبی برای انرژی پاک است ، بفروشید.


بازاریابی را به عنوان یک فرایند گام به گام در نظر بگیرید که با یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد آغاز می شود - یک جمله کوتاه و جذاب که توصیف کننده تجارت شماست. سپس این پیشنهاد (یا پیام) به عنوان یک موضوع راهنما عمل می کند که به شما کمک می کند مشتریانی را که علاقه مند به آنچه می فروشید ، شناسایی کنید.


اگر به بازاریابی به عنوان پای فکر می کنید ، کل کیک بازاریابی را می توان به تبلیغات ، تحقیقات بازار ، برنامه ریزی رسانه ها ، روابط عمومی ، روابط جامعه ، پشتیبانی مشتری و استراتژی فروش تقسیم کرد. تبلیغات ، گرچه چهره اصلی شما در این پای است ، اما هنوز هم تنها یک برش از پای بازاریابی است.


همه عناصر بازاریابی باید به طور مستقل کار کنند اما همچنین باید در جهت هدف بزرگتر یک کمپین بازاریابی واحد با یک پیام مشترک کار کنند. بازاریابی فرایندی است که به طول می انجامد و می تواند ساعت ها تحقیق را در پی داشته باشد تا یک برنامه بازاریابی موثر واقع شود. بازاریابی را مانند هر کاری که یک سازمان برای تسهیل مبادله (یا مکالمه) بین شرکت و مصرف کننده انجام می دهد ، در نظر بگیرید.

منبع : 

هدایای تبلیغاتی

[ بازدید : 39 ]

[ سه شنبه 5 اسفند 1399 ] 23:42 ] [ ehcco ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]